Wie zijn wij?

Wij zijn Anita van de Ven en Nina van der Burgt en Annemiek van der Werf. We kennen elkaar o.a. van samenkomsten en trainingen over Bewustzijn en Kwantumfysica.

In 2021 ontstond de beweging om de Stichting Natuurlijk Herstel gezamenlijk verder vorm te geven.

Wij organiseren bijeenkomsten en waarnemingen.

Al 61 jaren aanwezig in deze werkelijkheid. Mijn hele leven hier ben ik op zoek geweest naar de waarheid in mij. Naar het welzijn zowel voor mijzelf als voor al het leven om mij heen.
Ben werkzaam geweest in de gezondheidszorg zowel regulier als alternatief. De laatste jaren heb ik mij verdiept in de kwantumfysica d.m.v. het volgen van educaties over het menselijk bewustzijn en trainingen in kwantum fysisch geleiderschap. Ik ben daardoor in processen geraakt waarbij mijn bewustzijn hoe deze werkelijkheid functioneert (en daardoor ook mijn eigen werkelijkheid) enorm is uitgebreid en verrijkt met vele inzichten.
Vooral hoe invloeden van buitenaf door media, vrienden, familie, en daarnaast de overtuigingen en beperkende programmeringen en traumatische gebeurtenissen van mijzelf van invloed waren op mijn bewustzijn en mijn gemoedstoestand en de daar uit voortvloeiende gevolgen.
Ik werd mij er dus van bewust wat percepties en gedachten over anderen en mijzelf in beweging zet. En dat werkelijk anders denken en anders kijken naar een situatie of persoon met gefocuste aandacht, schoon van interpretaties van wat iets zou moeten zijn, alles verandert. Voortdurend bewustzijn wat er door je heen gaat wat het niet is en dat alles anders kan.
Mijn ervaring is vanuit mijn eigen onderzoek en innerlijke wijsheid dat dit gegeven andere mogelijkheden in beweging zet, de kracht van het leven gaat weer stromen.
Waardoor ik weer vreugde en plezier ben gaan ervaren en krachtig aanwezig kan zijn met al het leven.
Voel je welkom om contact met mij op te nemen: anita@stichtingnatuurlijkherstel.nl

Anita van de Ven

Vanuit een diep gevoel dat we op een andere manier mogen gaan kijken naar gezondheid, ben ik me hier een aantal jaren geleden in gaan verdiepen. Ik ontwikkelde een brede interesse voor leefstijl, gezonde voeding, supplementen en allerlei middelen uit de natuur om de gezondheid te ondersteunen. In 2020 heb ik de opleiding tot Orthomoleculair Therapeut afgerond en ben ik mijn eigen praktijk gestart.

Daarnaast heb ik me de afgelopen jaren ook toegelegd op Bewustzijn en Kwantum Fysica; in relatie tot mijn eigen leven, de wereld om ons heen, het grotere geheel en in relatie tot gezondheid. Ik heb me hier intensief in verdiept en vele trainingen gevolgd. En dit heeft grootse (positieve) veranderingen in mijn leven bewerkstelligd; het weten hoe gedachtenvelden zich gedragen, de mate waarin ik in staat ben om volledig neutraal en zonder oordeel waar te nemen, hoe ik me voel, hoe ik omga met de dingen die (in mijn leven) gebeuren en hoe ik de wereld om mij heen en de verbinding met andere mensen ervaar.

In deze wereld is het nodig dat harmonie, balans en rust weer terug gebracht wordt. Ik besef dat ik hier mede de verantwoordelijkheid voor draag. Niet om iets te veranderen maar om iets terug te brengen. Want er is iets in ons aanwezig, iets Groots, iets Oorspronkelijks, wat velen van ons niet meer zo goed kunnen voelen.

Ik voel me bevoorrecht om dit met vele prachtige mensen te faciliteren en wat is het mooi dat we hier met de Stichting Natuurlijk Herstel een bijdrage aan mogen leveren. Zodat we ons zelf en onze realiteit op een andere manier mogen gaan ervaren, zoals het oorspronkelijk bedoeld was.

Voel je welkom om contact met mij op te nemen: nina@stichtingnatuurlijkherstel.nl

Nina van der Burgt

Ik ben in deze realiteit moeder van 2 zonen van achter in de twintig. Heb 24 jaar als verpleegkundige in een algemeen ziekenhuis gewerkt, waarvan het grootste deel op de verkoeverkamer. Daarna ben ik acupunctuur gaan studeren en een eigen praktijk opgestart. Door de studie in bewustzijnswetenschappen en kwantumfysica zijn mijn behandelingen een deel aandachtig waarnemen in stilte gaan bevatten.
Dat maakt het “bewustzijnsacupunctuur”.
Vele jaren studie van alle facetten van bewustzijn en voelen van het lichaam en emoties maken mijn bewustzijn groter.
Het “out of the box”-denken is een gewoonte geworden. Ik vind niet snel (of nooit) iets gek. Alle mogelijkheden zijn open. Oefenen en trainingen helpen me in het focussen. Neutraal waarnemen is mij aangeboren.
Ik gebruik het liefst zo min mogelijk woorden, houd niet van onzin. Ik houd van mensen, ben hartelijk. Kan goed luisteren. Het hele leven ben ik op zoek geweest naar de zin van het leven, de waarheid achter de onwetendheid. Veel psychologieboeken verslonden, parapsychologie ook.
Onderzoeken gedaan naar bijv. zielengenezing, boodschappen van Steve Rother, Reconnection, veel boeken en artikelen gelezen. De kracht in mezelf gaan ervaren door naar de woorden en de energie erachter te luisteren van Martijn van Staveren. Het lukt me nu om gedachtenvelden te ontdekken en weten of die van mezelf zijn of niet. Daardoor kan ik meer vreugde voelen.
Mijn leven wordt steeds leuker en uitdagender. Nu kan ik vanuit mezelf frequenties in deze wereld brengen. Nieuwe codes, nieuwe woorden, nieuwe velden, oorspronkelijke frequenties.

Zoek je contact met mij? : annemiek@stichtingnatuurlijkherstel.nl

Annemiek van der Werf